ღ تک ستاره قطب جنوب ღ
فیلتر شکن ، کلیپ ، موزیک ، اس ام اس ، دانلود رایگان

کسب و کارهای کوچک هم مثل هر فعالیت اقتصادی دیگری رونق نمی یابند، مگر با داشتن استراتژی و برنامه ریزی.مسلما کسانی در این عرصه موفق خواهند بود که قدرت برنامه ریزی بهتری داشته باشند و بتوانند آن برنامه ها را به طور دقیق پیاده کنند.
در این میان، اما، از آنجایی که انسان جایزالخطاست، اشتباهاتی هم می تواند از جانب افراد سر بزند که این اشتباهات حتی می تواند موجبات نابودی کسب و کار را فراهم کند. اشتباهاتی که اگرچه پیش پا افتاده به نظر می رسند، اما مرتکب شدن آنها عاقبتی جز مرگ کسب و کار ندارد.
در این گزارش با ۸ اشتباهی آشنا می شوید که کسب و کار شما را به راحتی و سادگی از میان می برند.

۱٫ فروشندگی در خون من است
نخستین اشتباه بسیاری از کسانی که کسب و کار کوچک راه می اندازند این است که تصور می کنند به همه فوت و فن های کار وارد هستند و می توانند به راحتی به اهداف خود در باب میزان فروش دست یابند، در حالیکه اگر پیش از شروع کار تلاش کنند تا از اهل فن تکنیک های این کار را بیاموزند، به مشکل نرسیدن به اهداف تعیین شده برای فروش برنخواهند خورد.

۲٫ پول قرض می کنم و بعدا پس می دهم
اگر قصد راه انداختن کسب و کار کوچک را دارید، تلاش کنید تا حد ممکن به این گزینه فکر نکنید و به اندازه جیبتان برای کاری که قرار است شروع کنید، سرمایه بگذارید و بعدا به مرور آن را گسترش دهید. اما اگر پول، به ویژه به مقدار زیاد قرض کردید و بعد انتظارتان برای بازگشت آن سرمایه بیهوده ماند، مسوولیتش با خودتان است!

۳٫ مشتری خودش می آید
این تصور ناشی از نشناختن نیاز مشتری است، چراکه مشتری تا زمانی که نیاز او را به خوبی نشناسید، نمی آید و آنها هم که می آیند خیلی زود می پرند!
به جای اینکه منتظر مشتریانی باشید که شانسی به سمت شما می آیند، با نیاز سنجی دقیق از نوع نیاز مشتری، او را به سمت خود بکشید و کاری کنید که پای ثابت کسب و کارتان باشد.

۴٫ بازاریابی، وقت تلف کردن است
در دنیای امروز هیچ کسب و کاری چه ما بخواهیم و چه نخواهیم، بدون تبلیغات و بازاریابی پیش نمی رود. هرچه با این موضوع حرفه ای تر و زیرکانه تر برخورد کنید، احتمال موفقیتتان بیشتر می شود.
پس اگر خواهان باقی ماندن در این عرصه هستید، از تبلیغات و بازاریابی که اثر بی بدیلی بر جذب مشتری دارد، به هیچ وجه غافل نشوید، چون این کار نه تنها وقت تلف کردن نیست، که یک سرمایه گذاری فوق العاده است.

۵٫ از ریسک کردن می ترسم
ریسک کردن برای ایجاد تغییر به شرطی که با برنامه ریزی و استراتژی های مشخص صورت گیرد، نه تنها ترس ندارد که می تواند باعث بهبود وضع کسب و کارتان هم بشود.
نتیجه ترس از ریسک و ایجاد تغییر در فضای کسب و کار درجازدن و حتی پسرفت کردن است. پس شجاع باشید!

۶٫ ما جد اندر جد مدیر بوده ایم
مدیریت برخلاف ظاهر شیک و پر زرق و برقی که دارد، هم کار سختی است و هم نیاز به ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که تنها با ادعا به دست نمی آیند.
اگر می خواهید کسب و کار خودتان به دست خودتان نابود نشود، حتما اصول مدیریت، به ویژه در هنگام بحران را بیاموزید و از ادعا به شدت بپرهیزید.

۷٫ فوت کوزه گری را خوب بلدم
فوت کوزه گری شاید تنها مهارتی است که با هیچ علم و برنامه ریزی نمی توان بدان دست یافت. لازمه دانستن فوت کوزه گری و قلق های کار، تنها و تنها تجربه است که در طول زمان به دست می آید.
سعی کنید فوت کوزه گری کار خود را خیلی خوب یاد بگیرید تا موفقیتتان در کار بیشتر شود.



           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

 

zanan ویژگی های زنانی که مردان ترکشان می کنند

فکر می کنید چه زن هایی حال یک مرد را به هم می زنند؟ یا مردها چه زن هایی را ترک می کنند؟ در ادامه ویژگی این زن ها را می خوانید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

این آقا رو میبینید؟

او اکنون رسماً تغییر جنسیت داده و یک دختر است، با اجازه از خود ایشان عکس های قبل و بعد از عمل تغییر جنسیت ایشون رو در سایت قراردادیم.

قبل از اینکه به ادامه مطلب بروید لازم هست که چند تا نکته رو براتون توضیح بدم که دچار شبهه نشوید.

1- ایشون به خاطر اختلال جنسیت و با صلاح دید کمسیون پزشکی تغییر جنسیت داده

2-عکس های دخترونه ایشون کاملا قانونی و با رضایت کامل ایشون در سایت قرار داده شده است

3- بخاطر عدم دسترسی عمومی به این پست فقط اعضاء سایت به این مطلب دسترسی دارند.



ادامه مطلب ...


           
29 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
پيرزن قصه ما … گفتم قصه … ولي مطالبي كه مي خوانيد قصه نيست و كاملا واقعي است. تمام گل تمام زندگيش را در عين حاليكه دختر بوده پسرانه و در ميان مردان گذرانده است.

نام: تمام گل

 

نام پدر: گرز علي

 

نام مادر: گوهر

 

متولد روستاي يارمجرباغ شهرستان رزن (استان همدان)

                     

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
29 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

نشریه پردیس در شماره جدید خود نوشته که مدیری قصددارد ازبازیگر نقش یانگوم در سریال قهوه تلخ استفاده کند .

این نشریه در حالی این خبر را منتشر کرده که پیش از این حسن فتحی نیز قصد داشت از بازیگر نقش یانگوم در فیلم کیفر استفاده کندولی به دلایلی امکان پذیر نشد .



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

قبیله ای در تایلند كه بت پرست هستند , براین عقیده هستند كه باید دختری كه سنش بیشتر از 14 سال نباشد با شرط اینكه زیبا و مجرد و باكره باشد را در یكی از روزهای سال برای خدای

 

شان قربانی كنند به خاطر امنیت و حفظ حیات خود و دیگران و شفای از بیماریها و غیره .

لعنت برهر نوع جاهلیت ... 
×××××××××××××××

برای خواندن متن کامل و دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

کندی که 7 سال پیش هنگام تولد 1.2 کیلو بود هنوز کوچولو است و لقب ریزترین دختر کوچولوی جهان را با چهره بسیار دوست داشتنی به خود اختصاص داده است. وی اینک 7 ساله بوده و 7 کیلو وزن دارد.


بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
بی.ام.و ویژن
دوستان گلم سلام،حتما یادتون هست که سال گذشته همزمان با معرفی این مدل منحصر به فرد تصاویری از این خودروی زیبا رو براتون تو سایت گذاشتم (سایت قدیم)

حالا امسال کمپانی بی ام و با تشریح مشخصات فنی این خودرو هواداران این کمپانی رو برای ورود این مدل به بازار جهانی آماده میکنه ، ماهم گفتیم که خالی از لطف نیست که ارسال سال قبل رو با جزئیات فعلی کامل کنیم

پس تو ادامه مطلب . . . .



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

ورود كاكائو با عکس مستهجن! ( + عکس )



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

4 پیر زن میلیاردر جهان! ( + عکس )



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

اين مرد جوان روزگذشته در حضور دوستان و آشنايانش با سگ محبوبش ازدواج كرد.
 



ادامه مطلب ...


           
18 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

جالبه ، ادامه ی مطلب رو بخون



ادامه مطلب ...


           
17 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

در يك اقدام عجيب و باورنكردني يك پسر پنج ساله سوري با دختربچه‌اي سه ساله ازدواج كرد.



ادامه مطلب ...


           
17 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

زن ۲۹ ساله‌ای که جهت وضع حمل رهسپار بیمارستان بود، پشت ترافیک کودک خود را به دنیا آورد.



ادامه مطلب ...


           
17 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

شریفی نیا کاندیدای ریاست جمهوری!



ادامه مطلب ...


           
16 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

سربازان امریکایی به سلاح دستی جدیدی مجهز شده‌اند که می‌تواند بااستفاده از یک مسافت‌سنج لیزری، هدف را هرجایی که پنهان شده باشد شناسایی کرده و گلوله‌های انفجاری را دقیقا بر فراز سر او پرتاب کند.

نیروی نظامی آمریکا اسحله هوشمند جدیدی را معرفی کرده که می‌تواند در جنگ بر علیه طالبان به کمک سربازان این کشور بیاید.



ادامه مطلب ...


           
12 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

چند روز پیش داشتم از یکی از شهرکهای اطرف تهران عبور میکردم که با دیدن این صحنه جفت پا پریدم رو ترمز !!!
 

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com


ادامه مطلب ...


           
12 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های خودرو در سطح جهان و منطقه آمریکای شمالی بوده که امسال از 19 تا 28 نوامبر برپا شده است. این نمایشگاه همه ساله با حضور گسترده شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان برگزار می شود.

عصر ایران: از نکات قابل توجه نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس می‌توان به انتخاب خودروی سبز سال اشاره کرد که این جایزه امسال به شورولت ولت جنرال‌موتورز رسید. نمایشگاه خودرو لس آنجلس برای نخستین بار در سال 1907 میلادی برپا شد. در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی مانند جنرال‌موتورز، کرایسلر، فورد، اینفینیتی، کیا، لامبورگینی، مرسدس بنز، نیسان، پورشه، ساب، اسکیون، تویوتا و فولکس‌واگن از جدیدترین محصولات خود را رونمایی کردند. 



 


ادامه مطلب ...


           
12 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 

به گزارش سایت سینمایی یک نما جلسه رسیدگی به اتهام فرج‌الله سلحشور، کارگردان سریال «یوسف پیامبر»‌ مبنی بر سرقت بخشی از فیلمنامه این سریال، صبح سه‏شنبه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.



ادامه مطلب ...


           
7 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

به عکسهای این پست با تامل بیشتری بنگرید



ادامه مطلب ...


           
7 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 با وجودی که اپراتور وایمکس‌ ايرانسل و مبین نت موفق شده‌اند‌ اين سرویس را در شهر‌های مختلف کشور راه‌اندازي کنند وجود برخی نارسایی‌ها و ناهماهنگی‌ها از سوی ‌اين اپراتورها و مسوولان نظارتی سبب شده تا مشتریان و کاربران از ‌اين فناوری آن‌چنان که باید راضی نباشند و تفاوتی بین DAIL UP با ADSL و ADSL با وایمکس احساس نکنند. در واقع کاربران تنها با پرداخت هزینه بالا، ‌اينترنت بی‌سیمي‌را تجربه کنند که فرقی با‌اينترنت با سیم ندارد.






ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 دانشمندان انگلیسی با کمک رایانه موفق شدند کسل کننده ترین روز قرن بیستم را که در آن هیچ اتفاق خاصی در دنیا رخ نداد شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیمی متشکل از محققان دانشگاه کمبریج با استفاده از رایانه و یک موتور جستجو بیش از 300 میلیون اطلاعات تاریخی مربوط به قرن بیستم را مورد کاوش قرار دادند و دریافتند که روز 11 آوریل 1954 کسل کننده ترین روز قرن بیستم بوده است.

برپایه این تست انگلیسی، تنها رویدادهای آن روز شامل سرقت یک جام 50 پوندی از آپارتمانی در لندن، ملاقات ملکه الیزابت از سریلانکا، شکست انتخاباتی کاتولیکها در انتخابات بلژیک و تصمیم آمریکا برای کمک به نیروهای فرانسوی در هندوچین بوده است.

براساس گزارش تلگراف، "ویلیام تانستال- پیدو" بنیانگذار این موتور جستجوی جدید اظهار داشت: "در این روز، هیچ فرد مهمی نمرد و هیچ رخداد قابل توجهی اتفاق نیفتاد. هرچند در این روز چند فرد مهم متولد شدند. این بسیار مسخره است که بعد از این محاسبات گسترده متوجه شویم که تنها رویداد جالب این روز چنین چیزی باشد. بنابراین 11 آوریل 1954 کسل کننده ترین روز قرن گذشته بوده است."

موتور جستجویی که محققان کمبریجی ایجاد کردند True Knowledge نام دارد. این جستجوگر قادر است میلیونها اطلاعات مربوط به افراد، مکانها، رویدادها و شرکتها را در خود ذخیره کند.



           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 



ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

chaina_ark_hotel_narenji_ir.jpg

فکر می کنید برای ساخت یک هتل ۱۵ طبقه با عایق حرارتی و صوتی که می تواند تا ۹ ریشتر زلزله را تحمل کند، چقدر زمان لازم است؟ در شانگهای که تنها طی مدت شش روز این هتل ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است! البته لازم به ذکر است که زیرسازی این بنا از قبل آماده بوده است. اما باز هم کار خارق العاده ای صورت گرفته است.



ادامه مطلب ...


           
5 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

تاشا، دختر ۱۹ ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است . تاشا، دانشجوی رشته فناوری موسیقی معتقد است حیوان خانگی نامزدش، «دنی گریوز» است، هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد. براساس معاینات روان‌شناسان، تاشا از هیچگونه بیماری روانی رنج نمی‌برد و در کمال صحت روحی و روانی به این انتخاب رسیده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که هم‌وطنانش به تنفر وی از خوی انسانی احترام بگذارند و او را در جمع خود بپذیرند.

پاتوق دخترای زنجان

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
30 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★



ادامه مطلب ...


           
20 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★



ادامه مطلب ...


           
20 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

این زوج تصمیم داشتند که در چهارم فوریه با یکدیگر ازدواج کنند اما در 28 ژانویه یک هفته قبل از ازدواجشان ...



ادامه مطلب ...


           
20 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

نجات 2 کودک از شکنجه‌گاه مادر بیمار


با ادعاهای مادر‌ زن دیوانه 2 کودک خرد‌سال پیش‌روی بازپرس طاهری قرار گرفتند و مادر خود را بسیار بی‌رحم خواندند و با زبان کودکانه ادعا داشتند که وی بارها آنان را زده و چند‌بار با قاشق داغ و اتو سوزانده است.



ادامه مطلب ...


           
20 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

میلیاردر هندی در گران قیمت ترین خانه جهان سکونت خواهد کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ،  شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، ساخت خانه “موکش امبانی” یک میلیارد دلار هزینه داشته است.
 



ادامه مطلب ...


           
17 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

کنسرت گروه رستاک با اجرای موسیقی سنتی ومحلی ایرانی به تهیه کنندگی آوای هنر در تالار همایش های برج میلاد برگزار گردید.
 



ادامه مطلب ...


           
17 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

تصاویر پخش شده از شبکه های خبری مختلف حکایت از اعتراضات پراکنده در شهرهای مختلف همچون حیدرآباد و بمبئی دارد به طوری که پلیس این کشور برای جلوگیری از گسترش دامنه اعتراض ها وارد عمل شده است.

این تصاویر حکایت از لگدمال شدن تصاویر رئیس جمهوری آمریکا توسط مردم معترض هند دارد. این در حالی است که روز گذشته نیز صحنه تظاهرات فعالان صلح بود.




 



ادامه مطلب ...


           
17 آبان 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
Loading



           
3 آذر 1398برچسب:, ::
★ALRYN★

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


دوستان خوبم سلام بلاخره بعد از 5سال فعالیت از بلاگفا به لوکس بلاگ اومدیم و اینجاهم همون تذکر سایت قدیم رو تکرار میکنم : این سایت همه مطالبش رو از خودش در نمیاره یعنی خودش تولید کننده نیست و با جمع آوری مطالب از دیگر سایت ها و ترجمه ی مطالب خارجی دوست داره تا شما یه وبسایت کامل داشته باشید. ما که راستش رو گفتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 تـک ستاره قـطب جـنوب

 و آدرس alryn.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 23221
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


★خوش آمدید★  
اطلاعات نشان ميدهد که شما هنوز وارد سایت نشدید  برای دسترسی به کلیه امکانات و مطالب سایت باید وارد شوید
برای این کار در بخش ورود اعضا  نام کاربری و کلمه عبور خود را نوشته و دگمه ورود را بزنید
 اگر هنوز عضو نشدید براي عضويت سريع  اينجا  کليک کنيد
 
مدت زمان تکمیل فرم و عضویت شما کمتر از 30 ثانیه خواهد بود
با ثبت آدرس ایمیل خود در خبر نامه آخرین تغیرات + جدید ترین مطالب سایت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد