ღ تک ستاره قطب جنوب ღ
فیلتر شکن ، کلیپ ، موزیک ، اس ام اس ، دانلود رایگان

youwave for android دانلود YouWave for Android 2.1.1   نرم افزار اجرای برنامه های آندروید بر روی ویندوز

YouWave for Android نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل، اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابط کاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامه ها را فراهم می کند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

  از خواندن عنوان خبر تعجب کرده اید؟! باید گفت مایکروسافت که تا همین چند وقت پیش بدلیل کندی مرورگر خود مورد سرزنش بسیاری از کارشناسان قرار داشت نشان داد که چگونه با یک برنامه ریزی صحیح و استفاده از تجارب گذشته می تواند در رقابتی بسیار نزدیک به جایگاه واقعی خود باز گردد.



ادامه مطلب ...


           
7 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‏ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‏اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کردند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است. اما در این میان عده‏ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‏کنند. آن‏ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‏تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‏دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‏های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‏ها خبری نبود. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود.



ادامه مطلب ...


           
4 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★


 

امروزه اینترنت در کنار تمامی کاربردهایش ابزاری آموزشی نیز به شمار می رود که بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از آن به عنوان مرجع اطلاعاتی و آموزشی برای انجام تکالیف و پروژه های خود بهره می برند.


ادامه مطلب ...


           
1 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

تست اعتیاد به اینترنت (IAT) یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ (Kimberly Young) ابداع شده است.

در تست IAT هر چه نمره شما بیشتر باشد؛ اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یک تا پنج هستند.

در پایان؛ باید مجموع نمراتی را که به 20 پرسش زیر می‌دهید جمع بزنید.



ادامه مطلب ...


           

افراد زیادی از خیلی از تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است بی اطلاع هستند. باور کنید از این وضع هم من بهتر از همه خبر دارم

گاهی که پست های ساده تر می نویسم با خودم فکر می کنم شاید این مطلب زیاد هم به درد کسی نخورد و با خودم می گویم باید مطالب را سنگین تر و تخصصی تر کنم. اما با نگاه عمیق تری که کردم متوجه شدم نه این خبر ها هم نیست…بهتره کمی هم از پنجره به بیرون نگاه کنیم و در را باز کنیم و چند تا رفیق جدید به جمع خودمان اضافه کنیم.

در ادامه همین مطلب به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنم این مطلب را با دقت بخوانید.



ادامه مطلب ...


           
1 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
Loading



           
3 آذر 1398برچسب:, ::
★ALRYN★

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


دوستان خوبم سلام بلاخره بعد از 5سال فعالیت از بلاگفا به لوکس بلاگ اومدیم و اینجاهم همون تذکر سایت قدیم رو تکرار میکنم : این سایت همه مطالبش رو از خودش در نمیاره یعنی خودش تولید کننده نیست و با جمع آوری مطالب از دیگر سایت ها و ترجمه ی مطالب خارجی دوست داره تا شما یه وبسایت کامل داشته باشید. ما که راستش رو گفتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 تـک ستاره قـطب جـنوب

 و آدرس alryn.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 23573
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


★خوش آمدید★  
اطلاعات نشان ميدهد که شما هنوز وارد سایت نشدید  برای دسترسی به کلیه امکانات و مطالب سایت باید وارد شوید
برای این کار در بخش ورود اعضا  نام کاربری و کلمه عبور خود را نوشته و دگمه ورود را بزنید
 اگر هنوز عضو نشدید براي عضويت سريع  اينجا  کليک کنيد
 
مدت زمان تکمیل فرم و عضویت شما کمتر از 30 ثانیه خواهد بود
با ثبت آدرس ایمیل خود در خبر نامه آخرین تغیرات + جدید ترین مطالب سایت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد