ღ تک ستاره قطب جنوب ღ
فیلتر شکن ، کلیپ ، موزیک ، اس ام اس ، دانلود رایگان

k lite codec pack دانلود K Lite Mega Codec Packs v8.0.0   کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

youwave for android دانلود YouWave for Android 2.1.1   نرم افزار اجرای برنامه های آندروید بر روی ویندوز

YouWave for Android نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل، اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابط کاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامه ها را فراهم می کند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

parskhan ParsKhan v1.1   دانلود نرم افزار پارس خوان

نرم افزار پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان. با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میلیون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

webcammax WebcamMax v7.5.6.2   نرم افزار ایجاد افکت های جالب و جذاب بر روی تصویر وب کم

به کمک نرم افزار WebcamMax می توانید ویدئو، تصویر و افکت های مختلفی را به وب کم های مجازی یا حقیقی تان بیافزایید و آن ها را از طریق messenger و یا وب سایت هایی مانند Ustream ،JustinTV در معرض نمایش قرار دهید. این نرم افزار با تمام برنامه های وب کم می تواند کار کند برنامه هایی مانند MSN ،Yahoo ،Camfrog ،YouTube، ICQ ،AIM ،Skype ،Paltalk ،ANYwebcam ،Sticka. شما می توانید افکت های مختلفی بیافزایید و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید، هزاران افکت آنلاین یا از پیش ساخته شده وجود دارد و یا می توانید از افکت هایی که خودتان به وجود آورده اید استفاده کنید. می توانید با ضبط ویدئوها و پس از افزودن افکت آن ها را به راحتی بر روی سایت هایی مانند YouTube یا بلاگ شخصی تان قرار دهید. به راحتی و به صورت کاملاً مستقیم می توانید بر روی جعبه ی ویدئویی تان طراحی کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WebcamMax:
- بهره مندی از هزاران افکت مختلف برای اعمال بر روی ویدئوهای زنده یا ضبط شده ی شما
- ضبط شوهای ویدئویی فانتزی و قراردادن آن ها بر روی YouTube یا webcammax.com
- قابلیت قرار دادن صفحه نمایش دسکتاپ یا ویدئو کلیپ ها از طریق مسنجرها
- قابلیت طراحی کردن بر روی جعبه ی ویدئو به صورت مستقیم
- کار با برنامه های وب کم مانند Windows Live Messenger ،Skype ،Yahoo Messenger ،ICQ ، Paltalk،Camfrog ،YouTube ،Ustream ،JustinTV
- و …

 

دانلود 27.7 مگابایتلینک کمکی

 

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- از پوشه Patch فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید.
3- اتصال اینترنت را قطع کنید.
4- از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کنید.
5- نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره باز شده بر روی دکمه Enter SN کلیک کنید، در پنجره باز شده یک کد دلخواه وارد کرده و بر روی دکمه Manual کلیک کنید، Machine Data دریافتی را کپی کنید و در قسمت Code پنجره Keygen وارد کرده بر روی گزینه Generate کلیک کنید، Unlock دریافتی را در نرم افزار وارد کرده و بر روی دکمه Ok کلیک کنید تا نرم افزار فعال شود.



           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ::
★ALRYN★

free studio دانلود Free Studio 5.3.2   نرم افزار مالتی مدیا چند منظوره

نرم افزار Free Studio دارای 8 بخش از مجموعه نرم افزار های مالتی مدیا برای MP3 و Audio، مدیریت فایل های ویدیویی، عکس ها و تصاویر، دریافت فایل از یوتیوب و انتقال فایل، سه بعدی سازی و آهنگ به تلفن همراه و دستگاه های اپل و… برای 2 نسخه 32 و 64 بیتی ویندوز طراحی شده است. در واقع با نصب این نرم افزار، 44 برنامه را نصب کرده اید. بوسیله این نرم افزار شما میتوانید فایل های صوتی و تصویری مختلف را برای سازگاری با آندروید، آی پاد، PSP، آی فون، BlackBerry و … را به فرمت های سازگار آنها تبدیل کنید.
همچنین رایت و Rip کردن سی دی و دی وی دی (CD, DVD) و آپلود و دانلود ویدیو از سایت یوتیوب بدون مشکل در پروتکل RTMP که در نرم افزار های دیگر موجود است و انتقال آهنگ به کامپپیوتر و آی پاد، PSP، آی فون، آندروید و بلک بری از ویژگی های اصلی این برنامه میباشد که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. این نرم افزار چند رسانه ای به 8 بخش تقسیم شده که به طور کلی دارای 44 برنامه است که میتواند نیاز های چند رسانه ای یک کاربر را برطرف کند.



ادامه مطلب ...


تصاویر گردآوری شده در این مجموعه دارای فرمت Jpg و رزولوشن ۳۶۰×۶۴۰ می باشد و هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را به صورت یک فایل فشرده از سایت دریافت نمایید.

 دانلود والپیپرهای مذهبی برای موبایل در سایز 360x640



ادامه مطلب ...


           
16 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

  از خواندن عنوان خبر تعجب کرده اید؟! باید گفت مایکروسافت که تا همین چند وقت پیش بدلیل کندی مرورگر خود مورد سرزنش بسیاری از کارشناسان قرار داشت نشان داد که چگونه با یک برنامه ریزی صحیح و استفاده از تجارب گذشته می تواند در رقابتی بسیار نزدیک به جایگاه واقعی خود باز گردد.



ادامه مطلب ...


           
7 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 یست کامل و ترجمه شده ی خطا های مودم، دوستانی که با وصل شدن به اینترنت مشکل پیدا می کنند و با خطا های ناشناخته مواجه می شوند می توانند از این لیست استفاده کنند. 



ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 با وجودی که اپراتور وایمکس‌ ايرانسل و مبین نت موفق شده‌اند‌ اين سرویس را در شهر‌های مختلف کشور راه‌اندازي کنند وجود برخی نارسایی‌ها و ناهماهنگی‌ها از سوی ‌اين اپراتورها و مسوولان نظارتی سبب شده تا مشتریان و کاربران از ‌اين فناوری آن‌چنان که باید راضی نباشند و تفاوتی بین DAIL UP با ADSL و ADSL با وایمکس احساس نکنند. در واقع کاربران تنها با پرداخت هزینه بالا، ‌اينترنت بی‌سیمي‌را تجربه کنند که فرقی با‌اينترنت با سیم ندارد.






ادامه مطلب ...


           
6 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‏ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‏اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کردند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است. اما در این میان عده‏ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‏کنند. آن‏ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‏تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‏دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‏های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‏ها خبری نبود. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود.



ادامه مطلب ...


           
4 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★


 

امروزه اینترنت در کنار تمامی کاربردهایش ابزاری آموزشی نیز به شمار می رود که بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از آن به عنوان مرجع اطلاعاتی و آموزشی برای انجام تکالیف و پروژه های خود بهره می برند.


ادامه مطلب ...


           
1 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

تست اعتیاد به اینترنت (IAT) یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ (Kimberly Young) ابداع شده است.

در تست IAT هر چه نمره شما بیشتر باشد؛ اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یک تا پنج هستند.

در پایان؛ باید مجموع نمراتی را که به 20 پرسش زیر می‌دهید جمع بزنید.



ادامه مطلب ...


           

افراد زیادی از خیلی از تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است بی اطلاع هستند. باور کنید از این وضع هم من بهتر از همه خبر دارم

گاهی که پست های ساده تر می نویسم با خودم فکر می کنم شاید این مطلب زیاد هم به درد کسی نخورد و با خودم می گویم باید مطالب را سنگین تر و تخصصی تر کنم. اما با نگاه عمیق تری که کردم متوجه شدم نه این خبر ها هم نیست…بهتره کمی هم از پنجره به بیرون نگاه کنیم و در را باز کنیم و چند تا رفیق جدید به جمع خودمان اضافه کنیم.

در ادامه همین مطلب به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنم این مطلب را با دقت بخوانید.



ادامه مطلب ...


           
1 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★

 روز گذشته اولین نگارش بتا از یازدهمین نسخه نرم افزار پیام رسان یاهو (Yahoo Messenger) ارائه شد. یاهو مسنجر در بین کاربران اینترنت خصوصا کاربران اینترنتی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و یاهو میکوشد با ارائه امکانات جدید بر کاربران این پیام رسان بیفزاید. 

 

ادامه مطلب و دانلود این نرم افزار



ادامه مطلب ...


           
2 آذر 1389برچسب:, ::
★ALRYN★
Loading



           
3 آذر 1398برچسب:, ::
★ALRYN★

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


دوستان خوبم سلام بلاخره بعد از 5سال فعالیت از بلاگفا به لوکس بلاگ اومدیم و اینجاهم همون تذکر سایت قدیم رو تکرار میکنم : این سایت همه مطالبش رو از خودش در نمیاره یعنی خودش تولید کننده نیست و با جمع آوری مطالب از دیگر سایت ها و ترجمه ی مطالب خارجی دوست داره تا شما یه وبسایت کامل داشته باشید. ما که راستش رو گفتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 تـک ستاره قـطب جـنوب

 و آدرس alryn.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 23562
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


★خوش آمدید★  
اطلاعات نشان ميدهد که شما هنوز وارد سایت نشدید  برای دسترسی به کلیه امکانات و مطالب سایت باید وارد شوید
برای این کار در بخش ورود اعضا  نام کاربری و کلمه عبور خود را نوشته و دگمه ورود را بزنید
 اگر هنوز عضو نشدید براي عضويت سريع  اينجا  کليک کنيد
 
مدت زمان تکمیل فرم و عضویت شما کمتر از 30 ثانیه خواهد بود
با ثبت آدرس ایمیل خود در خبر نامه آخرین تغیرات + جدید ترین مطالب سایت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد